Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Ruokaa ja paketteja

Roopen mietteitä joulusta, osa II

Aivan mahtavaa, mun oma mamma, Lasse ja niiden pikkuinen riiviö tuli kylään. Ja kohta tuli mummi ja ukki. Ihana ruoka tuoksui nenässä ja ihmiset kokoontuivat ruokakupeilleen syömään. Jostain syystä sitä ruokaa riitti ja riitti, eikä mun suusta valuva kuola vihjaissut niille ollenkaan, että meillä muillakin oli nälkä. Meidän piti olla vain hiljaa pöydän alla ja odottaa. Tosin mulla kävi hyvä mäihä, sillä olin sijoittunut aivan mamman jalkojen juureen ja välillä jostain tipahteli kinkun palasia ihan mun nenän eteen. Hyvin tyynesti, päätä liikuttamatta lipaisin palat suuhuni, eikä ne muut pöydän alla olijat huomanneet mitään.

Toooooosi pitkän odottelun jälkeen saatiin ruoka, jonka jälkeen siirryimme olkkariin. Siellä oli valtavasti paketteja, joiden hajuja minä ja Prinssi käytiin tsekkaamassa. Sitä kun ei koskaan voi olla varma, että paketeissa ei olisi ollut ruokaa. Rosa maata rötkötti sohvalla, se ei vaivautunut tekemään tarkistusta.





Hehe, oiskohan tämä se joulu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti