Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

lauantai 9. lokakuuta 2010

Voihan erkkari sentään!

Muutama vuosi sitten olin ensimmäisen kerran espanjanvesikoirien päänäyttelyssä Hyvinkäällä ja silloin jäi hieman hampaankoloon muutama asia, punainen nauha ja Rosan kieltäytyminen hampaiden näytöstä. Tänä vuonna päätin ottaa uusinnan ja korottaa nauhan väriä vaaleanpunaiseksi, eli erinomaiseksi.

Saimme kuin saimmekin tällä kertaa vaaleanpunaisen nauhan ja sijoituimme oman luokkamme kolmanneksi. Sijoitus oli todellinen yllätys, sillä osallistujien joukossa oli hyvin kauniita ja näyttelyissä menestyneitä koiria.

Kuvat: 2 ja 3, Ulla Virtanen

"Juttu on nyt niin, että joko pallo tai lihapullat esiin. Nyt pitäis jo tapahtuu jotain..."
"Kyllä mä tän kestän. Mä oon kingi! Ei paineita..."

"Kyllä mä olen kaunis. Ihan kuin prinsessa ;)"

Tuomari Jose R. Guillamonin arvostelu oli lyhyt ja ytimekäs:
Very essential bitch. Gorgious head. Nice neck and shoulders. Nice substance. Moves well.

Se on siinä!

1 kommentti:

  1. Mindy porukoineen onnittelee systeriä, ollaan me Gotcha-Ämmät vaan rautaa!!! Sari-mamma yhtyy tuomarin mielipiteeseen: Rosan pää käy esikuvasta täydellisestä perronartun päästä!
    Sari, Mindy ja Metku

    VastaaPoista