Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

maanantai 31. tammikuuta 2011

Linlo, lääke tylsyyteen.

Kun elämä murjoo, tuntuu pahalta ja muutenkin on kurjaa, silloin on hyvä ottaa aikalisä ja lähteä hetkeksi muihin maisemiin. Suuntana oli Kirkkonummen ulkoilualue Linlo. Maastossa olevasta runsaasta lumesta johtuen päätimme kävellä jäätä pitkin edestakaisin niin kauan, että nälkä alkaa kurnia mahassa. Koiran näkökulmasta retki oli hieman mielenkiintoisempi.
 Tuolla taitaa asua joku...

 "Rosa, sun täytyy hieman vielä opiskella tätä jäljestämistä. Tuu perässä, mä näytän..."
"Mä löysin hajun!" (hepuli, hepuli, hepuli, jeeeeee!)

"Isoista korvista on hieman haittaa tuulisella aukealla. Johtuukohan se mun korvista, kun mun lempinimi on Dumbo..."
"Ukki sytyttää tulta takkaan. Pakko vahtia, että ei makkaravarkaat yllätä sillä aikaa..."
"Anna tänne se, se oli mulla eka..."
Ei näy makkaravarkaita ainakaan tuolla...

Tuolla on EHKÄ yksi...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti