Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Muden nuppu ja nuput

Moi, mä olen Prinssi, muistatko? Mä olen Meerin ja Lassen "kullannuppu", Rosan painajainen ja Roopen "perskärpänen".





Mun mude saa sen mammalta joitain herkkuja, millä se kouluttaa mua aina välillä. Ne on tosi hyviä.
Koulutus pitää sisällään kontaktian hakua sekä käsien liikkeiden seuraamista. Tarkoitus olis kai saada mut kiinnostumaan mudesta ja kuuntelemaan sen kehollista viestintää.

Ne namit on sen verran hyviä, et mä näyttelen muden mielix kiinnostunutta. 
 Ihmiset vaan taitaa olla niin daijuja, et ne ei tajuu mun vedättävän niitä...
 Onnex koulutus ei ihan hirmuisen pitkä sessio ollut, ni pääsin hengailee mun kavereitten kaa.
 Arska on mun uus kamu. Se on puoltoista vuotias ja ihan mielettömän hyvä tyyppi. Mä tykästyin siihen heti.


Arska oli niiiiiiin paljon kivempi kuin Roope ja Rosa, joiden elämäntehtävänä on tapella yhdestä limaisesta pallosta....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti