Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

keskiviikko 4. elokuuta 2010

Pallohulluja liikenteessä

Jos menen koirien kanssa jonnekin kylään, niin se on varmaa, että kyläpaikka on koiralla varustettu. Muut meitä ei varmaan huolisikaan.

Tänään olin koirien kanssa Outin luona, vaikka Ella oli mökillä lomalla. Liekö eroahdistus ollut emännällä vai maalauskaverin puute, mutta sinne päästyämme Outi leikki hetken koirien kanssa ja sen jälkeen iski mulle pensselin käteen. Sen verran suuntaa näytti, missä maalattava aita on ja kantoi maalipurkin aidan viereen kohteliaana. Ja eikun sutimaan. Onneksi maha oli täysi Outin ostamaa hampurilaista ja luvassa oli vielä omenapiirakkaa kahvin kera. Oikeastaan oli ihan kiva maalata aitaa, kun sitä ei yksin tarvinnut tehdä. Kyllä Outikin töitä teki kiitettävästi.

Muutama pallonheittokuva oli ihan pakko ottaa. Roope on jotenkin niin liikkis, kun se leikkii jalkapallolla. Rosakin näyttää nauttivan niin jalkapallosta kuin tennispallosta.
Parhaimmat kuvahetket ehti mennä ohi, ennenkuin tajusin ottaa kameran esille. Tässä kuitenkin muutama mielestäni onnistunut kuva.

Tää on mun, tää on mun, tää on mun...

Ei kun mun...



Nyt tuli tauko. Pallo oli melkein palasina, eikä Outi tykännyt, kun Roope toi sen sisälle.


Loppujen lopuksi jalkapallo pantiin roskiin huonon kunnon vuoksi ja siirryttiin tennariin.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti