Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

lauantai 25. syyskuuta 2010

Agility, välistäveto

- "Osaatsä kävellä?"
- "Heh heh, tietysti mä osaan kävellä!"
- "Hyvä, osaatsä kävellä taaksepäin?"
- "No tietysti mä osaan. Mikä kysymys toi oli?"
- "No, kato kun mun täytyis tämän illan agitreeneissä mennä näin ja näin, mut mä en saa sovitettua askelia ja kehonsuuntaa samaan tahtiin. Autatko?"
- "No, tottakai mä autan. Näytätkö, mitä sun pitäis tehdä?"

Näin alkoi mun ja Heidin personal trainer suhde agilityssä. Heidillä ei ole koiraa, mutta tanssii monta tuntia viikossa. Mä taas tunnen paremmin koiria ja agilityä, mutta ei mitään hajua askelista. Kymmenen minuutin treenin jälkeen askeleet ja kädet meni just niin kuin piti ja kun illalla hallilla kokeilin oppimaani kuviota, huomasin koirien menevän esteet kuin vettä vain.

Sanna Lehtosen sanoin; agility on kuin tanssia. Lets Zumbaa!!!!!

Alla pakolliset lauantaiaamun metsäkuvat. Tällä kertaa en jaksanut lukea käyttöohjeita eikä mitään tavoitteita kuvaamiselle ollut. Kaikki kuvat olivat vanhan kertaamista.










Eihän lähetä vielä kotiin, eihän????

2 kommenttia:

  1. Söpöjä koiria! Erityisesti Roope miellyttää silmää, koska olen jo muutaman vuoden ajan ollut kiinnostunut labradoodleista :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Labradoodle on minustakin oikein onnistunut sekoitus niin ulkonäöllisesti kuin myös luonteeltaankin. Taitaa vain olla liian nokkela mun hallittavaksi...

    Kati

    VastaaPoista