Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

lauantai 21. toukokuuta 2011

Kameraan tutustuminen osa II, automaattinen asetus

Rosan juoksuista johtuen, lenkit ovat olleet pelkästään remmilenkkejä, enkä ole päässyt kokeilemaan ihqua uutta kameraani. Remmilenkeillä kun harvemmin on mitään kuvattavaa. Tänä aamuna päätin kuitenkin kokeilla sitä aamu-uinnin merkeissä. Siihenhän koirulit ovat aina valmiita.

Lopputulos kuvanlaatuja katsellessani ovat lähes samat, kuin vanhallakin kameralla. Nyt on pakko katsoa itseään peilistä ja tunnustaa itselleen, että vika on minussa, kun kuvat eivät ole sitä tasoa, mitä tahtoisin niiden olevan.

Koska kokeilin kameraa vasta toisen kerran, niin en uskaltanut lähteä vielä kokeilemaan erilaisia asetuksia, vaan tyydyin normaaliin urheiluasetukseen.

 Jipiiiii!!!!!!!
 Blombs, blombs


 Miks mä en saa tota pallooo ikinä????

 Ei edes aamu rauhaa saa, aina on joku häiritsemässä...
 Mä eka, mä eka, mä eka...
 Anna se mulle!!! Anna se mulle!!!!
Ah, tätä ihanuutta....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti