Roope ja Rosa

Roope ja Rosa

sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Kameraan tutustuminen osa III, tarkennus

Tämän aamun teemana oli kuvien tarkennus. Vein koirulit heti aamulla rannalle ja koska eilen treeniohjelmassa oli laiturilta hyppiminen jonglöörimäisesti, niin tälle päivälle valitsin vesijuoksun. Otin jopa kameran käyttöohjeet mukaan  black out tilanteiden varalle. Mielestäni olin tarkasti lukenut käyttöohjeet eilen illalla sekä vielä tänä aamuna, silti kuvien laatu oli vieläkin heikompi kuin eilen. Ei oikeastaan mikään tarkentunut kunnolla. Mulla on sellainen tunne, että poljen koko ajan suossa ottaessani kuvia. Eikä se lohduta yhtään, että kennolla kuvat ovat mielettömän hyviä. Koneelle ajettaessa tulee totuus esiin ja mun maailma romahtaa.

Asetukset: tarkennustavaksi valitsin AF:n, ensin peruskuvauksella ja sen jälkeen maisemakuvauksella. Tarkennustapana oli jatkuva. Tässä tulos:



 Ehkä mun pitäis keskittyä pelkästään maisemakuvaukseen...? Maisemalla on tapana pysyä paikoillaan eikä heilua paikasta toiseen...

 Ihan vain kakkakeskustelua silmällä pitäen, halusin muistuttaa, että on sitä muutakin roskaa...
Vai olisiko kukat mun vahvin laji...????

En luovuta vielä... Tänään on vielä haasteena kesäkauden agitreenit...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti